ملیحه دست پاک

رزومهشرح وظایف
  • مدرک تحصیلی: 
  • محل تحصیل:
  • محل خدمت: بیمارستان روانپزشکی
  • مسئول امورمالی از سال --- تا کنون
  • شرح وظایف:
    • ثبت اقلام از روی برگه های محاسباتی در دفتر صدور برگه و انتقال آنها به دفاتر روزانه، اعتبارات و تعهدات و دفترکل.
    • تهیه و تنظیم پیش‌نویس دستورات و فرم های محاسباتی، گزارش‌های لازم و بودجه تفصیلی.

    • انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات، تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و امضای آن‌ها.

    • تهیه و تنظیم لیست حقوق و اعلامیه بانکی، چک، برگه های محاسباتی و کنترل حساب‌های مربوطه به منظور رفع اختلاف.

    • نظارت و مراقبت در حسن اجرای بودجه برنامه‌ای ، جریان امور واحد و یا واحدهای تحت سرپرستی، اتخاذ تدابیر و ارائه راهنمایی های لازم به منظور بالابردن سطح معلومات کارکنان واحدهای تابعه در جهت بهبود امور جاری.

    • همکاری در تهیه نامه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و طرح تصویب نامه ها و مطالعه قوانین بودجه و سایر قوانین و مقررات مالی.

راه های ارتباط

تلفن 03532632003 داخلی 125 محل حضور: تفت_ بیمارستان روانپزشکی_ ساختمان اداری_ اتاق حسابداری